#906: proteinfluff

Här är mitt proteinfluff som jag gjorde igår! Det var ganska mättande kan jag säga er, men gott! 
 
Ingredienser
1 skopa (ca 45 g) proteinpulver, jag använde mig av One Whey Strawberry White Chocolate
100 g frysta hallon
100 g frysta blåbär
1-4 msk mjölk
 
Gör såhär
Stavmixa de frysta bären till en puré (jag mixade mina i vanlig matberedare eftersom vi inte har någon stavmixer). Tillsätt ditt pulver och lite mjölk i taget. Sedan vispar du ihop det till en fluffliknande smet med hjälp av en elvisp. Vill man så kan man sätta in det 20 min i kylen efter att man vispat det för att sedan vispa det ytterligare en gång för en ännu fluffigare smet. 

Alltså mums, det där ser såå gott ut! :3

Ser gott ut :)

såg inte dumt ut :D

Ett riktigt bra tips! Det ska jag verkligen testa på! :)

Det ser gott ut!

Men så gott :D

Mums :)

ser gott ut!

Måste testa!

- Åh tack!

Hej Joanna! :) Visst är du intresserad av foto? Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 200 kr på kamda.se. Jag vill självklart att du ska vara med! Du kan läsa om reglerna och om temat här --> http://gossanfoto.blogg.se/2013/november/tavla-i-foto.html#comments
Om du inte tycker om sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt!
Stooor kram!

Det ser riktigt gott ut! :)

Wow ser jättegott ut :)

Missa inte att jag alldeles nyss startade upp veckans blogg :D - http://www.nattstad.se/bexollila/varfor-inte-veckans-blogg-10930715

Va roligt att du vill varmed och lycka ti,, :D

Ser gott ut :D

Åh så gott det ser ut :)

rrrawr, mmmums :D Tack för detta inlägg <3

ser gott ut!

Hej. Förlåt. Det här har inte med inlägget att göra.. Men du hjäl

Hej. Det här har inte med inlägget att göra. Men förut hjälpte du mig med en header. Skulle du kunna göra en till? Fast med andra bilder (har bilder) och sen bara ändra tema och sätta dit lite text som förra gången? Skulle bli jätte glad. kram

Omnom! :D

Åh så gott! :)

Ser gott ut!

ser gott ut!

ser gott ut :)

Ska jag prova ikväll efter träningen såg riktigt gott ut :)

Åh vad gott det verkar! :)

Vilken härlig blogg du har! Lust att göra ett bloglovin byte? :)

åh ser ju supergott ut!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR