#848: summertime

Sådär ja, nu börjar första läsåret på Sundsgymnasiet gå mot sitt slut. Bara två dagar kvar. Helt insane att jag redan gått ett år på Sunds. Minns det som igår då jag satt och hade ångest över vilket gymnasium jag skulle välja och det slutade ju faktiskt bra! Gick i skolan en dag förra veckan och det var tisdagen. På onsdagen tog treorna studenten och resterande på skolan slutar en vecka senare. På fredagen var jag på en annan student, Sarah student och har nu två kvar. En på onsdag och en på fredag. Längtar tills det är min tur att ta studenten!! Även då jag går miste om Trelleborgs balla studentvecka.. 

Älskar bilden med fötterna och vattnet, så härlig! ^^

Svar: Ja det är verkligen härligt! :D
Joanna D. Hansson

hejsan. tänkte bara säga att http://myjuicydetails.blogg.se/ har tagit en av dina designer som du gjort och tagit bort länken:)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR