#808: chokladfondue

Behöver jag ens säga något?? Chokladfondue med massor av frukt. Jesus christ, det var underbart. Hade en jättemysig kväll med Pernilla. Vi låg uppe till fyra och snackade massor, tittade på olika klipp och hade det allmänt bra. Idag har vi varit på Emporia. Mitt humör har väl pendlat mellan bra och dåligt. Mår inte jättebra och att gå på Emporia bland massa stolpskott gör inte saken bättre. Men nu är jag hemma! Tror visst att det blir en lugn kväll för mig.

Hahha asså åhhh, orkar inte att du ska frästa med massa goda saker hela tiden... blir alltid så hungrig av att läsa din blogg! okej, nu låter jag som en äkta tjockis, men du fattar! :D hahahha

Åh så sjukt gott det ser ut med frukt och choklad! :)

gotta dig lahom sköna höna!

Rackarns va gott det såg ut dååå! Banan och jordgubbar är en klar favorit för min del, mums ^^

Men mums! Gu så gott :)

Lia

gud va gott!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR