#916: packing is always a nightmare

Det är fan inte lätt att packa till en semester alltså. Det var så mycket enklare förr. Det känns som jag inte har några kläder men ändå måste jag välja ut så det inte blir övervikt. Fastnar hela tiden i sängen gör jag också men nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att göra en spotifylist som jag kan lyssna på när jag är på resande fot. För musik måste jag ha! Ni kanske har några tips på bra låtar?
 

Tittar in här och önskar dig en riktigt god jul :)

Önskar dig en god jul! ^^

Nu vet jag inte riktigt vad du har för musiksmak, men här är några av mina favoritlåtar!
1. Ray Knox - Corcovado (Hide & seek remix)
2. Kindervater - Spotlight (Michael mind project remix)
3. Alaa & Jennifer Akerman - Hurricane
4. Kato, Safri Duo ft. Björnskov - Dimitto
5. Gromee & Andreas Moe - Gravity

Svar: Tack tack tack! Ska genast kolla upp dem! God jul i efterskott! :D
Joanna D. Hansson

Den där gröna va snygg :D

vart kommer solglasögonen ifrån? :D

Svar: Köpte dem i Rhodos så det var tyvärr på någon marknad :( Men jag vet att Rayban har sådana! :D
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR