#914: bodypump

Efter fem timmars sömn var jag vaken igen och redo för att dra till gymmet. Igår var jag med Lina, vi lagade mat, åt kladdkaka och kollade på film. Sååå mysigt! När jag kom till gymmet körde jag först en timmes Bodypump och sedan var jag tio min på löpbandet. Detta var första gången jag prövade på Bodypump och det var såå kul! Dock otroligt jobbigt men det är jättebra träning! I eftermiddags kom Jonatan till mig och planen var att JAG skulle ta en snabb powernap och han skulle kolla tv. Men självklart blir powernaps aldrig som planerat så vi båda vaknade för drygt en halvtimme sedan... Haha alltid samma visa!

Låter super! Vi hade en gång bodypump i gymnastiken och det var väldigt roligt! :)

Härligt att träna :)

Mysigt värre med gym :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR