#912: windy weather

Har blivit så lat och slö när det gäller bloggande. Jag har bilder redo till inlägg och jag vet precis vad jag ska skriva om men jag ORKAR inte skriva ihop det. Slumrar hellre till en stund. Jag orkar inte ens svara på era kommentarer direkt när jag får dem och då är det illa?? Men men, det är väl sånt som händer haha. Just nu ligger jag i sängen med datorn i knäet och kollar på Bergs bärbara talkshow och hör hur vinden surrar där ute. Blåser ju så fruktansvärt mycket nu, hoppas det är bättre imorgon! Men lite snö skulle inte skada. Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande, ha en bra kväll! 

Så fin bild

Ibland tappar man lite lusten, kram :-)

Jag vet vad du känner, det vill vara lite så för mig också nu och då. :3 Men man behöver ju inte precis orka hela tiden heller. ^^ Fin bild.

Känner oxå sådär om bloggandet, hoppas det går över ;)

Älskar verkligen dina designer och den du har nu, shit den är as snygg!

fin bild

Jättefin bild!
Känner precis igen mig i det du skriver... Jag antar att man får sådana perioder i bland! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR