#730: blått

Har precis kommit hem från min syster och ska snart ställa mig och skala potatis. Får göra en insats nu när mamma kommer hem så sent om dagarna. Var ju hos frisören tidigare idag, klippte bort allt det slitna och som vanligt känns det som mitt hår är jättekort! Beställde även tid till färgning av håret nästa vecka! Svängde in en snabb sväng på Åhlens och köpte mig en blå hårmascara, har alltså inte färgat topparna blåa för er som tror det hehe. 

Det var as coolt! :D

Ååååh så fint! Du passar verkligen asbra i den färgen! Fick 3 stycken sånna blåa i födelsedagspresent (alla råkade köpa samma färg haha) men jag har så tjockt hår så det blev helt fluffigt på mig :(

det var ascoolt!

är hårmascaran bra? Håller den hela dagen och är den lätt att applicera? :D

Du är så fin!!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR