#722: nutella pancakes

Kände för att mysa ner mig i ett varmt bad, så jag tappade upp ett sådant. Blev sugen på pannkakor med nutella på, så jag gjorde några sådana. Vilken lirare jag är. Kanske ska ta tag i lirandet och göra något vettigt istället. Typ kolla på lite CSI.. Man lär sig alltid något nytt där!

mumms:)

......döda mig nu Joanna. SLUTA LÄGG UPP BILDER PÅ MAT! När jag är hungrig så blir jag mer hungrig och när jag är mätt så blir jag hungrig!!!!

Sjukt fin blogg! Verkligen :) kram på dig joanna! ♥

Tack Joanna tack!!! Här försöker jag banta så lägger du ut sådana bilder :o hahaha... Eller ja banta och banta, det är väl inte det rätta ordet ( inte äta godis eller någon läsk och mer motion ) Det är de jag ska försöka lyckas med!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR