that son of a bitch typ

"Hej, jag vet en på facebook som fejkar dig. Så tänkte att du kanske skulle uppskatta att jag berättar och länkar vem det är.

Kan hända att den personen blockat dig, men då kan du bara be en kompis kolla åt dig eller något. Älskar din blogg jätte mycket, dina bilder du tar är otroligt fräcka och du är hur cool som helst. Ha en bra dag, kram!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100003938010098"

Åh äntligen lite action i mitt liv :') Nä men allvar, varför?? Och 97:a.. Tack.. Och du som slängde iväg kommentaren, tack för du berättade och tack för komplimangerna! Kram.

Åh,trött på dem personerna som beter sig så.. Jag anmälde "henne/honom" på facebook! :) Kramis

Missa inte bloggvärldens fetaste goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor!



Här hittar du den:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

du skulle inte vilja göra ett länkbyte?

Jag bloggar om livet med diagnosen aspergers syndrom för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder har 400-700 unika läsare dag:)

Och de skulle vara en ära att få länkas på din blogg och få chansen att sprida den viktiga informationen jag bär på till flera.

Möjligheten till en fast länk på min blogg finns med:)

Om du inte kör länkbyten så är nästa fråga om jag får gästblogga om As hos dig i stället?:)

Ser fram emot ditt svar:)

kram joanna

har mailat dej nu:)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR