not good, not good at all


Tog mig tid att baka hallonmuffins idag. Men.. alltså.. Things went wrong. Eller "wrong" är väl egentligen en underdrift. Fick tag på ett helt galet recept. Och att där skulle vara 7,5 ägg och typ 83853 dl mjöl var inget jag reagerade på.. Muffinens utsida var torr och smakade bulle och insidan vad degig as hell. Kastade ca 20 muffins... Det kändes i hjärtat alltså. Får trösta mig med att mamma bjöd på en jätte god middag! Om drygt en timme ska jag jogga bort till jobbet. Och för er som har undrat, jag jobbar i Gislövs Hamn!

Förresten.. Om ni, trots min förklaring till hur muffinsen smakade, vill ha receptet är det bara att hojta till!..

Som en liten, liten tröst så kan jag säga dig att dom SER goda ut i alla fall.

Jättefin blogg!!!:))

vad gott det ser ut:)

fin blogg:) göru?

Underbar design du har! :)

Har du gjort den själv? :)

är jätteintresserad på vad det blir för gymnasium för din del? kan du inte berätta lite om ditt val :) grym blogg!

sv: Men gud ja, det gör dom ju faktiskt! Hihi, din är snygg den med!

PUSSPÅRE

Sv; Jahaa okej. :)

Är det en sån plattång som man kan locka håret med eller är det bara en vanlig plattång som du liksom lockar håret med... lite svårt att förklara.. men hoppas du förstår. ;) (förstår om du inte förstår, haha gud vad krångligt det blev nu, hehe)

Kram

Hallonmuffins låter inte alls illa :O

Glöm inte att anmäla dig till dagens bloggtips. Idag drar jag TVÅ vinnare som får en varsin bild- och textlänk framför ca 2000 unika läsare!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/2-bloggtips-idag.html

Åh så fin blogg du har!

Hej där fina du :)

Jag har en mysig tävling i min blogg & jag undrar om du skulle ta någon minut från din vardag & vara med i tävlingen? Jag skulle verkligen bli super glad om du ville delta :) stor kram!

http://lillaelins.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara.html#comment




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR