flashy lights


Dammade av min gamla skateboard igår och drog ut och skejtade lite. Eller försökte i alla fall. Drygt fyra år sedan jag senast stod på den. Insåg då att jag så jäkla gärna vill ha en longboard! Men tusen spänn för en longboard.. Tror ni jag är gjord av pengar ellor?! Hehe. Hoppas på att fynda någon på en rea inom en snar framtid. Har jag några läsare som åker longboard? Värt pengarna?

DEFINITIVT VÄRT PENGARNA JOANNA! Lovar dig!

Skoja inte, det är så jävla värt det! Men köp en som kostar runt 1,500 eller iaf ett välkänt märke för annars är det lite så "du får vad du betalar"... Men ja det är lätt värt 1,500+ :D

jag har longboard ! Verkligen värt pengarna ! Andvänder min varje kväll med en kompis som med har en longboard ! Standard !! Haha .

ida

En longboard är värd alla dess pengar haha, bästa någonsin. om du ska köpa en så kan jag tipsa om en " Loaded tan tien " de kostar runt 3000 kr, men den är så jäkla grym och skön att åka på. Jag skulle kunna åka till kina med min haha. Så lätt värt pengarna!

Kram :)

Jag åker longboard och det är så galet nice! Definitivt värt pengarna asså!! :)

jag har en longboard!! jag fick min i present, men jag skulle lätt lagt mina egna pengar på en. LÄTT VÄRT PENGARNA!! :))

Åka longboard är nog det absolut skönaste och härligaste som finns, har dock en billig jäkel eftersom jag är nybörjare. MEN LÄTT VÄRT PENGARNA!!

Du är för cool för att finnas på riktigt..

Jag är inne på min andra säsong med longboard nu, ÄLSKAR DET! Förra säsongen hade jag ett hembygge till bräda. Nu har jag skaffat mig en ny ♥ Ännu härligare att åka!



Longboard är superbra när man tillexempel vill rensa tankarna. Träffade ju också min pöjk genom longboard så... det har bara fört med sig positiva saker :)



Mina tips är: Skaffa en bra bräda så att du inte missar det härliga med longboard på grund av dåligt rull.



Och våga träffa andra som åker, blir så mycket roligare då än att bara åka själv. Det hålls ett longboardevent i Augusti i stockholm :)






× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR