summertime

 
Loggar in på blogg.se och ba "DAFUQ?" Dom har ändrat på allt.. Måste nu mera rota runt för att hitta mina senaste kommenterade inlägg.. tror jag?! Haha och hur fan infogar man videoklipp?! Åh så förvirrad.. Verkar dessutom som att nästan alla mina kategorier har slutat fungera?? Tack Blogg.se :')) Anyway, har precis kommit hem från min 4,5 kilometers långa runda längs stranden. Jättte härligt väder att springa i! Ska slänga i mig något att äta nu och hoppas på att det blir sol.

Gillar din blogg! :)

Svar: Tack så jätte mycket!
Joanna D. Hansson

Jag blev också jävligt förvirrad när jag loggar in igår! hahah..

Svar: Haha och ser du att jag hr svarat på din kommentar nu eller??
Joanna D. Hansson

gillar det nya systemet jätte mycket, tog dock lite tid för mig att fatta allt xD

Vart hittar du dina bakgrunder? :)

Haha blev aschockad jag med! :)
Måste bara fråga en sak, hur gör du för att få vilket nummer inlägget har framför din rubrik, är det en kod du använder eller skriver du det varje gång?
kram!

Svar: Det skriver jag in själv varje gång haha!Kram!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR