#765: this

Loggade på blogg.se idag och möttes av denna kommentaren: "Hej fantastiska du. Du är en jädrans underbar person, ville bara påpeka det & posta det till dig <3 Du sprider glädje genom att bara skriva ett litet hej och hejdå på bloggen, jag blir varm & det sprids glädje i hela min kropp. Jag avundas alltid över huur jädrans bra du skriver, okej visst du kanske inte bloggar jääättejätte ofta hela tiden men att bara se en bild & ett hej som sagt sprider glädje i hela kroppen. Visst har man en fritid också, right? Eller vad säger du.
 
Du är en stooooooooor förebild som jag diggar upp till 110 procent & ändå mer än så. Du har visat att man ska våga va sig själv, klä sig om man vill & så. Inte låtsas va nån annan för att få folk att gilla en. Och tack vare dig har jag blivit sån.
 
Jag har tagit små babysteps i början & det går frammåt, tack vare dig. Just dig. Jag vågar va mig själv mer & bryr mig inte om vad andra ska tycka och tänka om jag klipper mig kort, om jag köper en speciell tröja eller så.
 
Så ta åt dig av det rejält, du vet inte huur mycket du betyder för mig & din blogg är bara WOOOOOW"
 
 
Alltså, vad ska man säga? Blev så otroligt glad och rörd när jag läste detta. Verkligen. Att någon för det första tar sig tid till att skriva allt detta är underbart. Att jag kan ha sån påverkan på människor bara genom att skriva ett litet inlägg är så sjukt. Men gud så kul det är. Kan inte låta bli att få ett leende på läpparna när jag läser kommentaren om och om igen. Puss på dig!

Håller med henne till 100%, din blogg är något så sjukt bra. Du borde vara stolt, keep it up girl!!!

Oj, vad överasskad jag blev. Jag trodde inte detta var min kommentar först, sen läste jag lite till & bara shit det är ju min. Det betydde oehört att du svara & allt i ett inlägg också. En liten fråga också, kan du kanske inte göra en till gratis design. Du gör väääärldens finaste designer, puss.

Jätte fin blogg, hur tror DU det känns att vara tonåring och toppbloggare?
Kika in och läs om just en tjej som är just det. Vardag, foto och interjuver.
Checka, och skriv gärna en kommentar!
PUss




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR