#653: kicking it old skool

Kan ju konstatera att torsdagarna kommer bli mina favoritdagar framöver. Börjar kvart i nio och slutar fem över tolv. Hur skönt?? Superskönt. Fick dock slutat en halvtimme tidigare idag. Drog till gymmet efter skolan och när jag kom hem intog jag sängen. Slumrade till för någon timme och blir väckt av mamma med ett paket. Mina vans hade kommit, åh vilken lycka!! Körde på old skool (ja skool inte school) istället för authentic. Nu står en filmkväll med min käraste syster på schemat.

lltså som du ser har min blogg fuckat up sig totalt, och det verkar som du är bra på design och sånt, kanske du kan hjälpa mig med vafan som nu har hänt!? vore jättesnällt av di! :)

Svar: Haha jag ser inget som ser konstigt ut?! Men hade jag varit du så hade jag bytat tema eller nollstält kodmallarna :D
Joanna D. Hansson

där på vänstra sidan har mina inlägg kommit och om man bläddrar ner ser det konstigt ut!
men tack, jag ska försöka göra allt jag kan haha :D
hur trivs du på sunds btw?

Svar: Jag triv bra hittills! Känner mig dock väldigt utstirrad av de äldre haha! Och aningens förvirrad imellanåt.. Men du trivs bra där väl? :D
Joanna D. Hansson

Haha, ja du vissa gillar att glo mycket ;) men man vänjer sig! haha :D
är det förvirrande med alla klassrum o så eller?
ja, ganska bra! hade nog inte varit bättre nån annan stans (t.ex. ssg hade jag nog inte gillat!!)

Svar: Ja precis! Och jag är ju inte direkt van vid lektioner nu när man gått på sämsta kunskap! Men det är kul att se så många nya ansikten nu haha :D Och gud måste bara säga att FAN vad många snygga killar det går på sunds. Hehe.
Joanna D. Hansson

Ruskigt tjusiga! Vilken skola går du på? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR