talk that talk


Ph: bjuder på en halvskum bild från den tid när jag var rödhårig.. Vill ha tillbaka den hårfärgen.

Har varit en seg dag idag. Har varit jätte trött vilket märktes då jag somnade efter fem minuter när jag kommit hem från skolan. Vaknade lagom till middagen och nu ska jag snart gå in i duschen. Och sedan sova lite till.. Har inget intressant att dela med mig av just nu. Ciao.

du äe så fede snügg, snart äde sommar jööö då kommer jag og äder op dig

riktigt snyggt! ♥

hello beautiful'

Hej tjejen :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

Du är så otroligt fin Joanna! Vad använde du för läppbalsam/läppglans på bilden? :) Jättefina läppar fick man iallafall av det! <3 take care

heej har en design från dig, (som gillas mkt) Men asså gud vad du är snygg? hahah jag är då straight men ville säga det :)

Fin blogg!

kolla gärna in min blogg. Kram !

Snyggt hår! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR