American Reunion

Jag har, inom loppet av sju dagar, gått på tre bios. Eller snart tre, ska gå på den tredje ikväll. Märks det att jag nästan aldrig går på bio?! Denna gången ska jag se American Reunion, kanske någon av er som redan sett den? Har aldrig lyckats se en hel American Pie film så detta blir första gången, hoppas jag. Men innan dess ska jag försöka plugga lite..

fin blogg :)

Ska vi ha bloglovin byte? :)

Hejsan vad har du för planer under veckan? :)

den är jätte bra! skrattade hela tiden nästan hoho

Super fin blogg!

har hört att du gör bloggdesigns?:) isf hör av dig till: [email protected]

men jag vet inte, kanske uppfattade fel?.



följ mig via bloglovin!:)

Kraaaam!<3

åh den är jag riktigt sugen på att se med!

sv; lägg till mig på fb, Jenny Thrumberg :)



Skulle du snälla vilja rösta på mig på http://thebeachparty.se/sommarjobb/ :D Sök på jenny så kommer jag upp,

det går super snabbt och kulle uppskattas jätte mycket!Du kommer självklart få en länk som tack!

Ber om ursäkt om du inte gillar sånt här eller om jag råkat skicka det här igen !Kram




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR