TÄVLING: VINN EN GRÖN KLOCKA!


Eftersom det var så många som var med i min förra tävling, drar jag igång en till tävling. Nu har du chansen att vinna en grön klocka! Helt oanvänd såklart, och plastet sitter fortfarande på så därför det ser lite "bubbligt" ut där vid visaren.

För att vara med och tävla:
Skicka en kommentar i inlägget om att du är med och tävlar, glöm inte skriva ditt namn samt hotmail/e-post (den visas bara för mig). Enkelt va? Du behöver INTE ha blogg för att vara med och tävla.

För större chans att vinna:
- Gilla min blogg på Facebook (HÄR)
- Lägg till mig på Bloglovin (HÄR)
- Skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg.

Alla kommentarer som inte har med tävlingen att göra skrivs i inlägget under. Tack!

LYCKA TILL :D Tävlingen avslutas den 20/9.

jag är gärna med! :)

hejsan jag är gärna med och jag läser din blogg :D den där klockan var så cool så man skulle verkligen vilja ha en sådan :D om du vill kan du läsa min blogg :D

Jag är med :)

Jag har gillat din blogg på fb , har redan dig på bloglovin och har gillat inlägget på bloglovin , tyrärr har jag ingen blogg så jag kan inte länka men jag har tipsat om tävlingen till kompisar :)



Håller tummarna nu :) jag var med i din förra tävling där man kunde vinna en klocka men jag vann inte då så jag skulle bli så glad om jag vann den här tävlingen :)



Hejdå :D

jag är med!

har gillat på fb & följer dig med bloglovin' dessutom, kram :)

jag kan väl va med i denna tävlingen också:D

Jättefin design! :D och blogg överhuvudtaget. Roligt att läsa dina inlägg!

hej! jag har lånat din gratisdesign men har ingen aning hur jag byter visningsbilden.. kan du hjälpa mig? :)

Jag är med!! Dör ju typ om jag vinner, skitsnygg. Alltså.. Dör positivt. Om du fattar. Hihi. Följer dig på bloglovin och gillar på facebook!

jag är med !! cool blogg föresten



skit cool klocka!! haha:))

snygg blogg:)

kim

jag är med bebi! har redan gillat din blogg innan, och har dig redan på bloglovin! massa pussar, så ses vi snart, love!

Har du haft en bra helg? :) Kramar!

Jag är med! Har gjort allt det där som står! :-)

här är inlägget där jag skrev om tävlingen :-) http://aalicekarlstedt.blogg.se/2011/september/tavlar.html#comment

kram

Jag är med! :)

Förresten så har du grymt snygga armband på dig, vart e dom ifrån? :D

kram!

Sjukt Fin Blogg :)

Följer dig :)

Var Gärna med på min Frågestund <3

oooh jag är självklart med! gillar även din blogg på facebook :D

Jag är med! Har gillat din blogg på facebook oxå..

Grym blogg.

Hej :-)



Jag är gärna med, jag har gillat dej på facebook

så nu är det bara vänta :-D



jag är med! :)

- har gillat på både facebook o bloglovin.

kram julia!

Jag är med, följer dig på bloglovin och gillar dig på facebook :D

Jag är med, har gillat på facebook och bloglobin :)

kram siri

Åh herregud, har letat efter en grön klocka hur länge som helst men har inte hittat någon! Denna var ju grymt snygg! Måste vara med och tävla!



Har gillat dig på både facebook och bloglovin! :D

Hej!! =D<3

Jag är med och jag gillar dig på facebook och bloglovin!!<3<3

Jag bara älskar din still och dina tävlingar vill verkligen ha en sån grön klocka!! <3<3

Vart kan man köpa dom där klockorna, ? ;)

jag är med! :D

Har gillat på facebook (heter olivia fotografen magnusson) & lagt till dig på blogloviin (blev nr: 74) :D

kramis♥

Jag är med. ;)

Jag har gillat på facebook och lagt till dig på bloglovin. :)

Letsgo ;)

Jag gillar på bloglovin' och FB (heter Ellen Mårtensson där) så nu håller jag tummarna och väntar!

klockan är snygg som saaaatan ju!

Jag är med ! :D

Jag är med!

Jag följer redan din blogg dock. :)



Ha en bra dag!

jag är med :D

- har gillat inlägget på bloglovin

-har gillat på facebook

Är med, har gjort allt utom att skriva i min blogg :) Älskar färgen! Fyllde även 18 i onsdags så hade vart perfekt present hihi :D

Glömde mailen klantig som jag är :P

jag är meeeed!

Jag är gärna med!



Gillar redan på facebook. (Sofie Andersson)

- Följer redan dig på facebook.

Har tyvärr ingen blogg men har tipsat på facebook. Håller tummarna ;)

Woops jag deltar!

Gillar dig på facebook & bloglovin!

Desvärre funkar det sisådär med att lägga upp inlägg på min blogg nu men ah!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR