SHES MOVING LIKE


Det blev en kort skoldag för min del. Var hos doktorn så var inte i skolan fråns elva. Och imorgon är vi lediga. Tro det eller ej, men det händer även oss på Kunskap. Och på torsdag har vi idrottsdag. Först ska jag gymma (det lär bli spännande och se hur det går) och efter det ska jag bowla! Easy going. Så min skolvecka blir rätt kort. HIGH SCORE. Det är så det ska vara. 

För övrigt har jag lite (mycket) av en klädkris. Har verkligen ingenting att ha på mig numera. Fick bli svarta skor, mörka jeans och en svart och vit randig tröja idag. FÖRSTÅR NI HUR TRÅKIGT KLÄDD JAG KÄNDE MIG?! Årrh, tonårsproblem...

Btw, hade det riktigt trevligt igår, träffade Emma och käkade på Harmony. Sjukligt gott! YUM YUM.

Och till slut, Lina som tagit bilden!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR