FÅR JAG REKOMMENDERA NÅGRA (27) APPAR

                              

1- Hitta.se - Ja, det säger väl sig själv vad man har den appen till. Kartor och annat som hjälper dig att hitta till den plats du vill.

2- Free App A Day - Du får man reda på vilka appar som är gratis just den dagen.

3- Facebook - Behöver jag ens förklara den..?

4- Kanal 5 Play - Har du missat något avsnitt av din favorit serie kan du se det här.

5- LOL YO Mama! - Helkul app, massa "din mamma är så fet.." skämt.

6- SF Bio - Du kan boka biljetter samt se vilka filmer som visas just i din stad.

7- Der Man Dar - Du kan ta skitfräcka bilder. Vet inte vad jag mer kan säga om den.

8- Google Translate - Tack gode gud för att du finns. Jätte bra app. Fast i bland blir det helt fel i översättningen.

9- Instagram - Har blivit helt beroende av den appen. Det är lite som Facebook egentligen. Du lägger upp bilder, du gillar/kommenterar bilder och följer folk. Tyvärr tror jag bara att det är folk med Apple märket som kan ha denna app.

10- Slam Dunk King - Svin roligt spel, no doubt. Det är ett slags basket spel, det låter inte så kul med det är det!

11- LOL Bucket - Haha herregud, vet inte hur länge jag har skrattat åt denna appen. Kan utan tvekan säga att detta är den bästa app jag någonsin prövat.

12- Skype - Dom flesta vet vad det är. Man pratar i telefon med sina kompisar gratis.

13- Spotify - Det vet ni vad det är.

14- Eniro.se - Sök personer och allt det dära.

15- KIK - Man skriver med folk från hela världens inklusive sitt eget land. Det är som att smsa förutom att man har ett användarnamn istället för nummer. Och det är gratis. Jätte bra om man då har kompisar i andra länder.

16- Wig It - Man gör om en bild, dvs man kan sätta på peruker och glasögon och mycket mer.

17- Sound Cloud - Här måste man vara medlem. Man kan följa olika personer som lägger upp musik man kan även lägga upp sin egen musik. Bra app om man inte vill ladda ner musik.

18- Viddy - Detta är precis som Instagram bortsett från att man lägger upp videor iställer för bilder.

19- Skånetrafiken - En tidtabell i mobilen.

20- Lucky Coins - Jätte roligt spel. Kunde inte sluta spela det så jag spelade slut det på en dag. Känner mig så ensam utan det.

21- TV 4 play - Precis som Kanal 5 Play.

22- Geek Free - Gör om dig eller dina vänner till en "geek". Man blir så himla söt! Haha.

23- Wordfeud - BEROENDEFRAMKALLANDE. Har du inte prövat det, gör det inte! Man blir beroende av det men efter några dagar är det inte kul längre. Som tur är.

24- CamWow - En underskattad app. Finns olika bildeffekter som gör att man ser sär ut.. typ.

25- Twitter - Twittra och håll koll på dina twitter vänner.

26- Trollolol - Här kan du sätta massa olika Trollfaces på dig själv eller andra.

27- I Bald - Undrat hur du ser ut utan hår? Då rekomenrerar jag denna appen.

Alla appar här är gratis!

Hej!



Fin blogg du har!



Ska vi följa varandra med bloglovin ? :)

Kommentera i min blogg när du följer mig, så följer jag dig med! :D

Kram! / louise

tack för tipsen om apparna! :D

snyggo




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR