GET 2 KNOW ME


Jag är rätt mycket anti smilysar nu för tiden, dvs jag hatar många smilysar (nästan alla haha) t.ex, xD :P ;) men värst än nog xP. Använder bara dom när jag är (väldigt) oseriös, för då är dom är rätt roliga att skriva faktiskt. ELLER?!??!?!:PP XD ;);) Åh herregud..

Jag stör mig så otroligt mycket på folk som pratar i telefon/smsar non-stop när man umgås med dom. Klart det är ok att smsa men kanske inte HELA tiden. Och självklart ska man få prata i telefon, det kan ju vara något viktigt! Men när man pratar med, t.ex sin pojkvän i en timme när man umgås med någon.. det är inte okej. Det kan man väl göra när man INTE umgås? You get me right?

Folk som smaskar kan go to hell enligt mig.

Jag älskar när folk kommer fram och säger hej till mig, det låter jätte konstigt men det gör jag. Speciellt när det är sånna personer man inte känner så jätte bra. Man blir så glad haha. Så gör det nästa gång ni ser mig, då har ni gjort min dag!

Frågestund på bloggen!

Kika gärna in och ställ en fråga eller två :)

Superfin blogg & design!

Allt bra med dig?

Bloglovinbyte? :) Kram

Hahahah feeeeeel you!

Vad vacker du är förresten.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR