ingen big deal..


Idag är en bra dag. Det ska bli en av favis maträtterna till middag. GOTT. Dessutom har jag fått reda på vad jag fick för betyg i min slöjd, alltså ringen jag gjorde i Gamleby. *Trumvirvel* dumdumdum.. MVG. Tjohej vad glad jag blev! Fick även MVG på hk:n. Det flyter på nu, no, not really.. Tittar just nu på MADE, smälter lite. Made coachen är såå satans snygg!! OCH jätte gullig (till sättet) åh, jag tror jag är kär.

Kan även berätta att jag skämde ut mig lite för min tandläkare idag. Telefonen ringde och jag var nästan helt hundra på att det var Mammi som ringde så jag svarade lite flummigt "hallå i örat". Men det visade sig att det inte var Mammi. Oj vad jag skämdes.

Åååh, jag fick också MVG på min ring som jag gjorde i Gamleby.. :D

Haha, asssåååå. Så epic fail, "hallå i örat" :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR