magiskt

(Varning för rörigt inlägg)

Okej.. Söndag, konserten, Wiz.. Det var sjukt. Helt obeskrivligt, verkligen. Det kändes så overkligt att se han. Och damn vad han var grym och snygg.. Han killed it. Och han var så mycket bättre live! (enligt mig då) Hade kunnat betala biljettens pris gånger fyra bara för att få se han igen. Och vilket ös det var, även då det var folk som rökte på mitt i klungan. 

Fick en jätte bra plats, lagom långt fram, fast lite längre fram hade väl inte skadat men jag klagar inte! Och jävlar vad lökigt det var, alla svettades. Har nog aldrig druckit så mycket vatten i hela mitt liv. Kvällen blev helbra, lyckad och underbar. Fick till och med köpt en ny tisha som ni kan se i något inlägg under, "Taylor Gang or die" står det. Va väl hemma vid halv tolv, somnade sisådär två timmar efter det. Vaknade upp med världens fetaste huvudvärk men det var det värt.

Nu blir det massa bilder. Jappjapp. Kvaliteten är i en klass för själv, Iphonekamera, vad kan man förvänta sig? Har även tagit någon bild från videorna jag filmade så då blir det ännu sämre. Och jag varnar er, sänk ljudet om ni ska lyssna på videosarna.. Basen var sjuk därav så konstigt ljud. Och dessutom hölt jag för ljudet lite då och då.. Tänkte inte på det. Hehe. Mitt fel.


2:25 och framåt ♥ Hehe..

 




Vet nog att du inte svarar, men jag måste fråga hur mycket biljetten kostade, han är så HIMLA ASBRA!

ida

Tjena, dåligt snygg blogg du hade då, & du verkar ha skitcool stil, allt bra idag? :)

DÖÖÖÖÖÖR LITE AV AVIS HÄR!!!! Han är så sjukt bra och snygg och ALLT....

åh kul :D

Följa varandra på bloglovin? :)

hur gulligt få man blir ;) <3

gilla min facebooksida och få en länk i min sidospalt!

http://www.facebook.com/pages/martinaolssonmyshowroomse/255134864537122



glöm inte att slänga in en kommentar i min blogg ifall du har gillat, så att jag vet att jag ska länka dig :) puss!

fifan va mäktigt! är han i sverige eller vart såg du han ?! :D

Fina bilder! :D vad har du för kamera?

Gud var avis jag är.... Älskar Wiz, vad kosta biljetten ?




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR