önska design

Eftersom det är NI som ska använda mina designer är det rätt klokt om ni berättar för mig hur ni hade vill ha dom. Vilka färger det ska va, blommor eller ej, kors och dödskallar osv osv. Så i detta inlägget vill jag ha ALLA era förslag på dom kommande gratisdesignerna. Låt fantasin flöda. Kommentera på!

Hej jag vill önska en design, den ska på minna lite om din, i färgerna och typsnittet m.m. Och jag skulle föredra såna där fb twitter och bloglovin knappar på sidan vid menyn♥ Innan varje rubrik skulle jag vilja ha ett kors. Och i menyn skulle jag vilja ha flikar för Kategori, Arkiv, Foton, Om(alltså där jag kan ha en bild och skriva om mig), senaste skrivet och kanske någon mer flik om du har någon bra flik man kan ha♥

någon enkel! Jag har en fråga också! Hur gör man på kategorier så att det står t.ex. FOTO och sen kategorierna under och hur gör man mellanrum i sidmenyn? Puss!

Jonna jag undrar om du kan göra en design som är lik din design med twitter,facebook snälla skulle betyda allt <3 :*

joanna kan du göra design som du men faktis bild på mig

Du är ju bra på design oså !

Så jag undrar, hur fasiken har du fått tid, datum, kommentarer och kategori bredvid rubriken och inte under osv ?

hähäh, smart cheya här !

puss !

skulle du kunna fixa en fin bloggdesign till mig ? :)

Tänkte börja med att säga att din blogg e grym & du gör så fina designer! Loveit.

- Kan du göra en "personlig" design till mig? Maila mig då, för skulle va så coolt att just DU gjort en design till mig. Skulle kännas magical!

- Dedär med önska design... Här e mitt förslag: Rosa länkgrejer, avancerad bakgrund, dropwown meny, INTE såna här sträck ---------- för att dela upp menyerna utan det ska typ va som "fannywikstrm.blogg.se" Sen så sånadär ikoner som du har fast i ljusrosa. Sen som menyrubrik så ska de vara rosa ist. Skulle va sjukt kul om du gjorde en sånhär design. PUSS & KRAM!

e

såg nu att du gör lite med designer, skulle du kunna.. antingen hjälpa mig, eller bara förklara dessa saker ? : )
hur jag flyttar ner '' kommentera osv ' de soom står under inlägget, liiite längre ifrån än dirrekt under :)
och hur jag flyttar upp rubriken och menytexten närmre headern ? :)
jätte snällt om du skulle vilja hjälpa mig med de ! :)

Bea

Hej snyggo. Jag använder mig av din ena gratisdesign atm, och jag verkligen älskar den. Jag skulle bara vilja ha en design där jag kan lägga ut bilder som är större än 700px. En väldigt enkel design men ändå stilren, fattar du hur jag menar? en design med vit som baston och sedan bara typ svart och grått. Kalla mig tråkig, men det är ju så jävla nice.
Skulle uppskatta om det kom upp någon sådan design.
vit och enkel, men ändå inte. låter kanske helt random, men ja.

KRAM




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR