running through my mind

Kan uppdatera er lite smått nu på kvällen. Det gick bra hos tandläkaren, va där ca 5 min. Det va bara in och ut. Och för en gångsskull va dom inte försenade! Creds till er folktandvården!
Imorgon ska jag till frissan och bli rödhårig igen, kanske. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår. Har massa funderingar. Vet inte om jag ska bli blond igen, även om jag inte trivdes som blondin men jag slipper all utväxt. Eller om jag ska bli brunett, såg någon bild på mig häromdagen som brunett.. Fyfan vad tråkig jag såg ut i det. Helt färglöst. Sen har vi ju den rödahårfärgen.. Som det finns risk för att den försvinner efter en vecka igen. Och att färga håret en gång i veckan är inte direkt något som lockar mig. Funderar på att pröva den "färgbomben" som mina läsare tipsade om (tack för alla tips om hur jag ska behålla min rödahårfärg btw). Gud vad ska jag göra.
Börja aldrig färga ert hår, ni fastnar i någon slags ond cirkel.

Vet vad du pratar om, har färgat mitt sen 5:e klass och går förta året på gymnasiet nu!

Hemsk cirkel, men ack vad jag avskyr min riktiga (:

Sv: Jag hade "Red passion 6.445", alltså rätt röd och med mycket pigment!

Jag använde en inpackning från Maria Nila, red berries, finns att köpa hos frisören (:

Kram

prova den där färgbomben! min mamma har rött hår och använder den och färgen sitter mycket bättre då! jag änvänder också den men en annan färg eftersom jag är blond och jag tycker den är skit bra! prova! :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR