hjälp en liten stackars kvinna i nöd


Yes, Im back, sisådär efter två veckor. Saknat mig?! *Snälla säg ja..* Fortfarande inte helt frisk men tillräckligt frisk för att gå i skolan, tror jag. Nu vill jag ha lite förslag från er, vad vill ni läsa om i min blogg? Jag är öppen för förslag så bara kom med era galna idéer nu!

Skriva om kläder/outfits och typ ditt liv? Ha-ha , :-)

Ge musik tips, lägg upp olika outfits, visa hur du sminkar dig när du ska ut på "finare tillfällen" (tex middag eller fester) och .. nä nu kom jag inte på nå mer :) Haha, nej men där fick du lite tips iallafall vad jag skulle vilja läsa ifrån din blogg :D

Typ som ovanstående. Lägg upp inspirerande bilder/kläder sovosovsov

säger samma sak som andréa , musiktips, outfits, sminkning, och sen också vad du gör på dagarna :)

arb

snälla, kan man inte få låna denna designen du har nu? :):) sjukt snygg...

Så bra at du begynner å bli frisk :D Pent bilde av deg, nydelig <3

fuck va snygg... orkar inte

snygging!

snälla gör nått inlägg om hur du fixar ditt hår, så jäkla fint!!!!!

åh vad fin du är!

var har du köpt den tröjan ? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR