TÄVLING: VINN EN KLOCKA I VALFRI FÄRG


Nu har DU din chans att vinna en supersnygg klocka i vilken färg du vill! Vill du vara med och tävla?
Skicka en kommentar i inlägget om att du är med och tävlar samt vilken färg på klockan du vill ha, glöm inte skriva ditt namn samt hotmail/e-post (den visas bara för mig). Enkelt va? Du behöver inte ha blogg för att vara med och tävla.
Tävlingen avslutas den 20/8.

För större chans att vinna:
- Gilla min blogg på Facebook (HÄR)
- Lägg till mig på Bloglovin (HÄR)
- Skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg.

Alla kommentarer som inte har med tävlingen att göra skrivs i inlägget under. Tack!

LYCKA TILL :D

Jag är med!

Jag skulle verkligen vilja ha den vita, har ingen klocka så skulle vara perfekt med den! :)

Kram

Jag vill vara med! Och vill isåfall ha den lila. :)

Jag vill vinna den vita!! :D

tack så mycket, men du är sanslöst snygg du joanna!:).

Iallafall jag är med i din tävling, helt klart!

Svart klocka passar finfint. :) . så jag kör på svart klocka! Kolla även min blogg lite senare idag så finns inlägget om tävlingen med!

Kram på dig!:)



men min epost cpar, så du vet haha.

haha det vet jag men jag va inne på iphone så det ändrades av sig själv!! :( hehe lever livet ser jag!



jag e med! den blåa vill jag ha :)

D

Åh vad fina klockor! Jag är med! Skriver ett inlägg snart! :)♥ Och gillar din fb, och bloglovin! :D ♥

I'm in! Skulle vilja vinna den rosa. Ssssuupersnygg

Juste!! har lagt till dig på bloglovin också

Jag är med! :D

Jag vill ha den svarta.

Har gillat sidan, men har dock ingen blogg! :(

Yeah girly . I'm in ! Och såklart vill jag ha den baby blåa (ljusblå) . Gillade din fb-sida och prenumerar på din blogg sen waaay back . Men här är mitt inlägg -http://viviwe.blogg.se/?tmp=08202454

D

Nu har jag gjort ett inlägg! http://danti.blogg.se/2011/august/vinn-en-klocka-hos-joannaliciousbloggse.html#comment Jag lägger till dig på bloglovin och gillar din fb! :D <3 Och skulle vilja ha den vita ^^ <3 <3

Åh, jag är gärna med! :) Skulle helst vilja ha den röda, kram!

Jag är med!

Vill ha den Turkosa! :)

Hey! Jag är med! Jag har gillat din FB sida, Följer dig på Bloglovin och lagade ett inlägg om tävlingen i min blogg (http://tequila.papper.fi/?p=221).

Nice blogg förrästen & jag vill ha den rosa klockan! :)

Hej hej!

Jag vill jättegärna vara med och tävla, jag skulle i så fall vilja ha den svarta :)

Låt det inte påverka dig, höhö, men jag fyller år om två dagar, skulle vara perfekt om jag äntligen vann en tävling nu, skulle bli sååååå glad!

Diggar din blogg! Har gillat din blogg på facebook och har haft dig på bloglovin' ett långt tag :) Skriver ett inlägg om det också i min blogg :)

Jag vill vinna en vit!=)

Jag är med, och vill ha den vita :)

Mitt inlägg : http://loviiielove.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment

Jag är jättegärna med i din tävling! :)

Om jag vinner vill jag jättegärna ha den vita klockan!



Jag gillar din blogg på facebook, har lagt till dig på bloglovin och har skrivit om tävlingen på min blogg. Klicka på denna länken för att se att jag skrivit om din tävling: http://vickevictoria.blogg.se/2011/august/tavlar-om-att-vinna-en-klocka.html#comment

Har ingen blogg? Men älskar din blogg & har gillat dig på facebook&gjort det på bloglovin. Och hade velat ha den rosa! Diggar din blogg till tusen.

Jag är med o vill ha den svarta isåfall

Följer på bloglovin'

O har gillat på fejjan :)

Jag är med!

Jag vill ha den Turkosa! :)

Im in, skulle vela ha den rosa om man nu skulle ha turen att vinna! :)



har gjort allting nu. OM jag vinner skulle jag vela ha den ljusblåa :)

puss på dig snygging

Hej jag vill gjärna vara med och tävla jagg har gillat dig på facebook lagt till dig på blogglovin och jag har skrivit ett inlägg om det nu. vill gjärna ha en vit :) <3



http://www.fannyjakobsson.blogg.se

Jag är med och tävlar,skulle villja ha den svarta :)



följer dig på bloglovin, gillat på facebook och inlägget från min blogg ---> http://alekksandra.devote.se/blogs/11502669/taevlar-hos-joannalicious--.htm

hejsan ! jag är med. Har gjort ett inlägg & gillat din sida & prenumerar på din blogg & jag skulle vilja ha den rosa om jag vann! Kram!

Jag är med! Vill ha den svarta eller grå, helst svarta tror jag! :)

Jag är med och vill ha den blåa med glitter runt. Mitt inlägg fins här : http://jokeeer.blogg.se/2011/august/tavlar-2.html#comment



Gillar på facebook och laggt till på bloglovin! ^^

Heej snygging!



Har en tävling på bloggen nu där du kan vinna en söt produkt värde 100:-, såå in och tävla :D



http://missteenagersweden.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-jag-skickar-hem-till-dej-i-b.html#comment



Pöss!

Jag är jättegärna med :) Och i så fall vill jag ha den röda klockan :)

Har även gjort ett inlägg i min blogg nu :)

Oh, har velat ha en sån klocka jättelänge!

Jag skulle vilja ha en vit! :)

Jag har ingen blogg, men följer dig på bloglovin' och har gillat inlägget på bloglovin'! Jag skulle vilja ha den vita, (eller den ljus-blåa..) ^.^

jag är jätte gärna med och skulle vilja vinna den vita ! Har velat ha en sån klocka hur länge som helst. Gillar dej på facebook, å fin blogg :D <3

jag är med ! :)

fin du är!

Gillat dig på facebook :) är med & tävlar om den röda!

allt bra? :)

Hej! Jag har lagt till dig på bloglovin, och skrivit ett inlägg om tävlingen här: http://sandrajennifer.webblogg.se/2011/august/ar-med-och-tavlar.html#comment



om jag vinner skulle jag vilja ha den mörkblåa! :D

Jag är med och tävlar :) Jag vill ha den Oranga :)

gahhh dessa klockorna är så grymt snygga!! skulle vilja ha den turkosa/ljusblåa om jag vann :)

åååh vad kul

den vita skulle jag vilja ha !

har lagt till dig på bloglovin och gillar dig på facebook heter Felicia Karlsson

Jag är med och jag skulle vilja vinna den röda klockan! :)Jag har gillat på facebook, och bloglovin!

jag är med! :D vill ha en vit :)

Fin blogg!(: jag vill vara med och vill ha den turkosa kram julia otterdahl(:

Hej hej!

jag är med och tävlar skulle vilja ha den turkosa klockan jag har gillat dig på facebook och gjort ett inlägg om tävlingen på min blogg oxå!

Hoppas jag vinner bye bye! <3 ;)

jag är med :) skulle vilja ha den svarta :)



jag gillar på facebook och bloglovin :)

Hej ! Jag skulle vilja ha den vita :) har gillat dig på facebook!

Jag är med :D jag vill ha en vit klocka :D Jag har gillat dig på facebook och följer dig på bloglovin! :D och skriver ett inlägg om tävlingen nu! kram

åh jag är lätt med! har länge velat ha en sån klocka hehe... skulle vilja ha en vit om jag hade turen att vinna :)

jag är med :) och skulle vilja vinna den vita :)

har skrivit ett inlägg om tävlingen på bloggen: http://hhannaa.webblogg.se/2011/august/tavling-hos-joannalicious.html#comment

och följer dig på bloglovin :)

Jag är med och jag skulle vilja vinna den svarta! :)

Jag länkar tävlingen från min blogg också.

Jag är med och jag skulle vilja vinna den vita klockan!

Jag är med!! ;) Jag vill helst vinna den vita! :D Fiiiiiiin blogg! <3 :)

jag är med! :D



btw: fin blogg!!

jag är med! & vill helst vinna den vita klockan!



btw: fin blogg :D

ja är lätt med & tävlar klocka är precis vad jag behöver.. kommer alltid försent överallt hahaha . jag skulle vilja vinna den rosa och ja ska lägga till dig på bloglovin och gilla din blogg på fb och skriva om dig alldeles strax :D

Jag är med, helst den vita ;) Jag ska gilla din blogg och om jag hinner ska

jag absolut skriva ett inlägg i min blogg! Pöss

Jag är med, jag ska länka, lägga till dig på bloglovin och gilla bloggen :)

Skulle vilja ha den rosa!

kramis.

Hej jag heter jennifer och min e-post är [email protected] och jag vill gjäran vinna en klockan om jag skulle vinna vill jag ha den vita :)

Jag är med, skulle gärna vilja ha den vita :)

Har gillat dig på facebook, och länkat på min blogg :)

Åh, så fin blogg du har!

Jag är jättegärna med, och jag skulle vilja vinna den vita klockan!



Jag har skrivit ett inlägg här, http://oliviagunnarsson.blogg.se/2011/august/vinn-en-klocka.html och gillat på facebook (Olivia Gunnarsson). Jag har också lagt till dig via bloglovin!

Jag är med! Och skulle jätte gärna vilja få den vita :)

Jag vill vinna den röda klockan :D

Heeeej! Jag är assugen på en vit klocka! :)

Jag är med :) jag behöver verkligen en ny klocka , men jag har inte råd med en ny , så jag hoppas att jag kan vinna en sån här klocka :)

Jag skulle vilja vinna den ljusblåa klockan , jag har gillat din blogg på Facebook och lagt till dig på bloglovin :) tyvärr så har jag ingen blogg så jag kan inte skriva ett inlägg men jag skulle jätte gärna vinna :)

Min email är : miss.Ljungberg@ live.se , håller tummarna nu !

kramis kramis :D

Jag är med och om jag har turen att vinna så skulle jag vilja ha den Rosa klockan :)

JAAG ÄR MED! :D



Skulle jätte gärna vilja ha den svarta , har även lagt till dig på bloglovin! :)

Jag är med ska länka dig och gilla din blogg på fb. jag skulle vilja vinna den röda klockan med kristaller på :) <3 älskar din blogg btw :)

jag är med , vill ha den röda klockan med kristaller,. Jag gilla dig på facebook och jag länkade dig. Juste jag följde dig på bloglovin också :)

jag är gärna med och tävlar , jag har gillat dig på facebook och lagt till dig på bloglovin :)

jag skulle vilja ha den svarta klockan om jag vann :)

jag är gärna med! jag har gillat dig på facebook och lagt till dig på bloglovin :)

om jag skulle vinna vill jag nog ha den vita! :)

jag vill gärna vara med & tävla :) jag har gillat & lagt till dig på bloglovin :)

om jag vinner vill jag helst ha den vita :)

IDA

jag är gärna med :D skulle vilja vinna den svarta :)

jag är jätte gärna med, har skrivit om tävlingen här : http://blogg.veckorevyn.com/oliviaa/2011/08/11/ar-med-och-tavlar/#respond har gillat på facebook och lagt till dig på bloglovin med och om jag vann skulle jag vilja ha den vita klockan :)

oj, glömde mail adressen i förra kommentaren men aa nu fick du den heh :)

Jag är med och vill vinna en rosa :D (den andra) Älskar rosa, haha min favoritfärg! (;

Jag har lagt till dig på bloglovin och gillar på facebook, heter Malin Sirviö :)

Jag har länkat här: http://mallemusic.blogg.se/2011/august/tavlar-om-en-klocka.html

Jag är med! Jag skulle vilja vinna den svarta, passar till allt ;) Gillat dig på fb och lagt till dig på BL! Här är mitt inlägg: http://zannazblogg.devote.se/blogs/11567422/taevlar-om-en-klocka-.htm#WriteComment



jag är med och tävlar :) skulle vilja ha den vita, sjukt snygg!

jag har gillat din blogg på facebook, lagt till dig på bloglovin och även skrivit ett blogginlägg: http://felicianidemyr.blogg.se/2011/august/tavling-1.html#comment :)

jag är med och tävlar, skulle vilja vinna en svart klocka.

har gillat på fb och följer dig via bloglovin + har lagt upp ett inlägg om tävlingn på bloggen! :)

jag är med!<3

och jag vill ha den RÖDA!

+ har lagt till dig på bloglovin!

hissar din blogg sjukt mycket! Kram

Jag skulle vilja ha den turkos-blåa :-) ! tycker verkligen den e snyggast!

Jag är med och tävlar :)

Om jag vinner skulle jag vilja ha den lila klockan. :)

jag är med! :D

och om jag vinner skulle jag vilja ha den turkosa, för den var sjukt fin! :D

Självklart är jag med! Skulle jag vinna vill jag ha den svarta, den var verkligen snygg:)

Hoppas du får en superbra lördag! KRAM

Jag skulle vilja ha den svarta klockan med diamanter på, så jag är med och tävlar om det inte är försent! :) Jag lägger till dig på bloglovin, gillar din facebooksida, och skriver ett inlägg om tävlingen! :)

Oj jag glömde fylla i Epost, men här är den! :)

jag är med och jag gillar dig på facebook och gör ett inlägg om de !! ;D

jag skulle vilja ha den gröna för jag tycker sen ser somrig ut :D

Jag vill jättegärna va med och tälva! Färgen jag helst vill ha är nog den svarta :)

Den passar ju till allt ;)



OCH.. jag gillar dej på facebook, skriver ett inlägg på min blogg och ska testa igen om det går att lägga till dig på Bloglovin. :)

Jag är gärna med! :)

Skulle vilja ha den svarta klockan. Enkel,men snygg, & passar till allt!

kram!

Jag är med, har gillat och följer dig, här är också mitt inlägg: http://mauolin.blogg.se/2011/august/vinn-en-klocka.html

jag är självklart med :) skulle vilja ha den gröna om jag vann :D

Jag är med!

Om jag vinner vill jag ha den blåa :]

Jaa ee med o tävlar om den vita :)

jag är med! :D

länkar din tävling på min blogg ofc! :D

den röda klockan skulle sitta fint! :d ♥

jag är med, har gillat dig på facebook :D

Är med, så fall den vita.

har gillat på fb o blogglovin, ha det bra <3

jag har gillat på FB och följer din blogg på bloggvin!

och ska skriva ett inlägg nu! :)

om jag skulle vinna skulle jag helt klart vilja ha en svart!

den passar till allt liksom!

din blogg är super! :)

jag är med och skulle vilja vinna den vita klockan, hur snygg som helst.



Jag har gillat din blogg på facebook och följer din blogg via bloglovin nu oxå!!

Är med !

Har gillat på facebook.

Har lagt till på bloglovin.

Har skrivit ett imlägg på min blogg :)

Om jag vinner skulle jag vilja ha den svarta ! :D

Jag vill vara med ! :)

Jag har gillat på facebook.

Jag har lagt till på bloglovin. Har skrivit in ett inlägg på min blogg :)

Om jag vinner så skulle jag vilja ha en vit jätte gärna :D<3

Hej!! :D<3<3

Jag är med!

Jag har gillat dig på facebook och har lagt till dig på blogglovin har lagt in ett inlägg på min blogg om klockarna :) om jag vinner skulle jag vilja ha den mörk blå!!

Kram Alice!! :) <3<3

I'm in! Sjukt snygg du är människa!

Ja såklart ja e med !

Helst den svarta den passar ju till allt !;)

Kramar !<3

har den avslutas eller? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR