#922: onramp

Nu när vi ändå är igång med allt Mexikosnack så kan jag lika bra visa vad jag köpte där. Den korallfrägade sportbh:n, skorna och den turkosa t-shirten köpte jag där nere. Träningshandskarna och den fina sportbh:n fick jag av Jonatan i julklapp och det svarta linnet av min syster. En bunte nya träningskläder och jag är redo för träning igen. Tränade förresten i onsdags för första gången på två veckor... AJ säger jag bara, vilken träningsvärk. Imorgon klockan tio är det dags igen, då är det dags för anrdra delen av OnRamp (crossfit). Wish me good luck!

snygga saker!! Lycka till för min del blir det också crossfit idag :)

Woow, sjukt snygga grejer. Jag tycker helt klart att Nike gör de finaste träningskläderna :) And I feel ya med träningsvärken, kan knappt gå ;P haha

Jag går emot mig själv lite här och svarar på det med jordnötssmöret också, jag gillar egentligen inte att svara på kommentarer i andras bloggar, men i och med att vi är på olika portaler så tänkte jag att detta kanske var nåt du verkligen ville ha svar på :)

Absolut, jordnötssmör är i regel torrt, för jordnöten i sig är ju torr. Om man lägger in en näve jordnötter i munnen blir ju det ganska torrt det med. Jag har provat mitt jordnötssmör (jag tog crunchy då jag föredrar när det är lite bitar i) och det var gudomligt. Smakar som Skippys men är 100 gånger nyttigare, så det är ju bra! Men det blir torrt, det blir alla, tyvärr. Så det är ju inget vidare att ha det på en macka för det blir bara torrt + torrt = väldigt torrt. Men att ha det på något lite fuktigare som frukt tror jag fungerar utmärkt. Det var absolut inte så att jag inte fick ner det, för det smakade fantastiskt ;P

Super snygga saker! :D

Snygga saker verkligen :D

hej! jag har mailat dig för jag ville fråga dig om en sak ang. desginen. mailade istället för att jag ville visa med bild lite mer exakt hur jag menade! ;)
kram!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR