#907: lazy sunday

Jag har varit riktigt slö i helgen, känns som jag fått mer sömn än vaken tid. I fredags var jag med Lina och Astrid. Vi hade Linas brors lägenhet för oss själv så vi passade på att nyttja den. Matlagning, kladdkaka, fruktsallad och filmtittning stod på schemat. En riktig mysfredag!
 
På lördagseftermiddagen stack jag och Jessica till gymmet och svettades lite. Sedan gick vi ner till stan och köpte lite kex och ost till kvällen. När vi kom hem slängde jag mig i sängen bredvid Jonatan och startade en film, Oblivion. Den var mycket bättre än vad jag hade föreställt mig! Efter Oblivion startade vi en till, White House Down, fasiken vad bra den var! Precis min sorts film, och att Channing Tatum var med gjorde inte saken värre haha!
 
Idag har jag kämpat med plugget, det är så svårt att fokusera så här dags på året tycker jag, allting är mörkt och kallt och man vill bara krypa ner i sängen och kolla film. Men icke! Nu ska jag kämpa vidare med mitt tal, ha en bra kväll!



× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR