#845: have a cup of tea and wait for all this to blow over

Gutten morgen my friends! Vaknade upp till en mamma som bakade vilket resulterade i att jag fick slicka skålen, mummaa! Denna regniga lördag bjuder på en hel del skolarbete, yessirr jag ska pluugga på en lördag!! Har så fruktansvärt mycket att göra i skolan och om en vecka ska allting vara klart. Sinnes mycket stress atm. Blä. Men nu ska jag äta frukost och tänka på annat. Hoppas ni får en roligare lördag än mig!

Du är så himla snygg!!

Svar: Tack goa Moa!!
Joanna D. Hansson

Fin är du!
Låter som en mindre rolig lördag :| Känner igen mig hur det var för mig. En vecka kändes omöjligt, var såå mycket att göra. Satt hela natten innan sista inlämningsdag och gjorde klart det sista. Du fixar det, bara att kämpa på! Du får tänka på hur skönt det kommer kännas när skiten är klart! :)
Vart är din klocka köpt förresten? Riktigt snygg!

sv: Tack så jättemycket! Det värmer att höra! Tack, tack, tack!

Svar: Tack för coachningen, jag kämpar på, precis som du gjorde!
Joanna D. Hansson

Åh vad mumsigt! :''3 Jätte fin bild för övrigt, jag älskar din klocka! ^^

Svar: Tack söta du!
Joanna D. Hansson

Jätte fin blogg du har, älskar dina bilder! :) kram från Josefin.

Guuud vilken fin blogg du har! Och vilka fina bilder du taaar! Avis..

Allt bra idag? :)

FIN!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR