#844: i wanna get lost in the crowd

Hela fredags eftermiddagen spenderade jag tillsammans med Isabel och hennes familj. Fick till och med ridit (!!) en liten sväng. Kan inte komma ihåg när jag senast umgick med Isabel, inte ens om jag verkligen, verkligen tänker efter. Länge sedan vart det i alla fall! Jättemys att äntligen få träffa henne igen. Och idag är det söndag vilket innebär att södagsångesten som vanligt vilar över ens bröst. Ska hem till min handikappade pojkvän lite senare ikväll och ta hand om honom. Han bröt hanleden och åkte på hjärnskakning igår när han spelade match, stackare :((

Åh, vad mysigt det ser ut :)
Finns få saker som slår en ridtur när det är sånt där väder! Börjar nästan sakna ridningen, som jag höll på med förr, när jag ser bilderna :)

Härliga bilder :)

Härliga bilder :)

fin häst :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR