#839: sunday funday

God morgon sunshines! Blev väckt av solen redan halv tio but I don't mind! Tog mig tiden till att göra pannkakor med nutella och bananer, mhh så gott! Har lite plugg att deal with senare idag men först ska jag njuta av solen! Ha det bra så länge!

Åhå så gott det ser ut!

Svar: Och det var det också!
Joanna D. Hansson

Häromdan skrev jag att jag vaknade tidigt av att det var ljust och idag skrev jag om vårt nya sovrum som är nytt men också lite färglöst. Ser att du skrivit liknande inlägg senaste dagarna du med. kul :)

Hanna Watson, Kanada

Svar: Haha ja det var ju faktiskt lite lustigt!
Joanna D. Hansson

Jaa de va det for reaaal :D Men den där ser inte dålig ut den heller;)

Hej duktiga du! Jag är sjukt inspirerad av din blogg och dina foton, och jag undrar om du skulle ha lust att göra ett "länkbyte" med mig? Jag startade en ny blogg igår och skulle gärna vilja få lite nya läsare, lämna gärna en kommentar i min blogg om du har lust! Kram

Vart fick du tag på dina vans? Skulle jätte gärna vilja ha ett par men inte så sugen på att beställa från nätet. :/

Svar: Jag beställde mina på nätet! Kommer dock inte riktigt ihåg varifrån. Vet att Vans finns i vissa skobutiker (i Malmö i alla fall), som ex streetlab och andra lite "streetiga" butiker haha!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR