#827: morning

Jag och min syster har fått oturen (otur enligt mig) att få våra rum på samma sida som solen går upp. Det blir varmt och ljust i hela rummet vilket gör att man inte kan sova. Men man får se det positivt, man kan oftast inte somna om och inte sover bort halva dagen! Denna helgen har varit superbra! I fredags var jag på överraskningsfest för Ola som fyllde 18 år! Såå kul hade vi. Igår gjorde jag inget speciellt, spenderade förmiddagen med Lina och när jag kom hem fick jag mitt påskägg av mamma och pappa. Tvåhundra kronor och massa godis, inte helt fel! Idag ska vi ha gäster och vet ni vad det innebär? GOD MAT. Längtar till maten!! Ughh nu måste jag börja göra mig iordning. PUSS!

Hej! En fråga, vad använder du för redigeringsprogram?

Kram Anonym




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR