#822: waking up surrounded by pillows

Morning sunshinesss! Har ni sovit gott? Well I have! Förutom att jag har legat konstigt så jag har fått jätteont i nacken. Har precis käkat frulle och ska snart bege mig mot Malmö. Wää det är så tidigt.. Men som tur är kan jag sova i bilen hehe. Ikväll ska jag på 20-års fest hos Joakim så jag får väl försöka rota fram någonting att ha på mig. Alltid denna klädkris...

Supersöööt blogg ♡
..har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Så mysigt!
sv: Det var så lite så! Kram på dig fina du!

sv: Riktigt kul är det! Visst har man lättare att lära sig om man är yngre när man börjar, men det är aldrig försent! Det ända som spelar roll är om man gillar det eller inte!

Själv satte jag igång när jag gick i 6:an, ganska kort tid till skillnad från vissa i min gamla grupp som började så fort de kunde gå (dock slutade alla, när de började gymnasium, flyttade ju till Örebro och sådant). Själv går jag nu med en yngre grupp, helt okej, på baletten gick jag ju själv med äldre elever, dock kände jag ju alla sedan tidigare, skolan och så, så det gjorde inte så mycket.

Har nog alltid vetat att jag velat dansa, även om det inte alltid varit medvetet, kommer ihåg att jag, när vi skulle flytta hit till Grythyttan, fastnade för ett balettrum i ett av de första husen vi kollade på. I göteborg brukade jag dansa innan jag visste ordet och meningen av det, innan jag sett något liknande.. så det är något väldigt viktigt för mig, känner mig fri, släpper alla tankar och bara rör mig till musiken. Kram på dig fina du!

Åh så fint och mysigt! Blir sömnig på en gång!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR