#820: det handlar om att dela med sig

Happ, då sitter man här ännu en gång och fattar noll av plugget. Att det endast är sju skoldagar kvar till en veckas ledighet är allt som dyker upp i mitt huvud just nu. Tänk en vecka i utlandet, åh så underbart. Bli brun, slippa snön och kylan. Yes please. Jag är förresten fortfarande förkyld och lär inte bli frisk på långa vägar med detta vädert. Och smittat hela min familj har jag också lyckats med. Hehe. Snål är jag då inte. 

Hej! Skrev en kommentar till dig för ett tag sen men fick inget svar så försöker igen :) Jag har en av dina gratisdesigner, som jag för övrigt älskar, men jag har ändrat lite och så men grunden till din finns självklart kvar och din länk :) Men jag skulle vilja lägga in små bilder i menyn under din länk, men det "får bara plats en" som om det skulle bli för mycket/stort, jag undrar om det går att fixa på nåt sätt? :) För jag driven en fotoblogg så vill visa upp mina bilder :) Tacksam för svar. Kram

sv: ja det var det faktiskt, ähdå jag tänkte att jag ser sällan en banan-måne så det är värt att bara öppna fönstret och knäppa några kort ;)
kramis♡

Ida

Åh jag älskar din header!:D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR