#817: made with love

Tog fram min kreativa sida häromdagen och tryckte en tröja. Såhär blev resultatet. Update: Självklart kan jag försöka visa och förklara hur jag gjorde! Håll utkik inom de kommande dagarna Johanna :)

fan va fet den blev!

Sjukt snyggt! Du skulle inte vilja lägga ut en tutorial på hur du gjorde? :)

Orange läppstift, fint eller fult?
Isåfall hur skulle du matcha resten av sminket, outfiten och håret? :)

Svar: Rätt nyans så är det superfint! Jag är själv ute efter ett. Hmmm nu får jag tänka lite.. En tunn eyeliner och en solbränd hy. Ett par slitna jeans shorts och ett fint halvpösigt linne plus lite armband. Så skulle jag sett ut! :)
Joanna D. Hansson

åh vad snyggt!
vill tipsa dig om två roliga saker på min blogg och ber redan nu om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer eller fått en liknande redan!

tävling med idiwa där du kan vinna skal, smycken eller annat roligt till dig/mobilen! direktlänk: http://www.nattstad.se/jkaarlsson?id=7185374

Samarbete med to die for där du får en gratis underdel vid köper av överdelen! direktlänk: http://www.nattstad.se/jkaarlsson?id=7324842

hoppas du haft en bra helg!
kram!

Omg den där är såå häftig! jag vill ha :D

Din blogg är skitfin förresten, bilden i headern är jätte cool

Det blev jättesnyggt! Verkligen :D Ska absolut kolla in igen, speciellt om du lägger upp en tutorial! ;D :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR