849: sommarlov

Sådann, då var alla studenter över för detta året! I fredags var jag endast på Isabels student även då jag hade ett par stycken att gå på. Det är lite svårt att ta sig till och från Isabel så därför blev det som det blev. Men det är inget att hänga läpp för, hade det asball i fredags! Igår spenderade jag halva dagen med Jonatan och halva med min syster och Jimmi. Vi fick låna grannens ashärliga pool igår eftersom de var out of town (hehe). Så där badade vi såklart! Idag händer väl egentligen inte mycket förutom att jag ska jobba. Känns så skönt att inte ens behöva skänka en tanke på att det finns skolarbete att göra. För nu har jag SOMMARLOV!! 

Riktigt fräsch färg på håret, tror du skulle passa grymt bra i hel blondt? :D

Svar: Tack du!! Faktum med att jag är ljusblond i mig själv så när jag får utväxt ser det lite konstigt ut haha! Kram! :D
Joanna D. Hansson

åh så söt du är med fräknar!

Åh så fint hår du har! :D

Du är farligt vacker!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR