#847: livet

Oj oj så bra de senaste dagar har varit. I fredags slutade jag redan klockan tio. Jag och Millan åkte runt i Malmö i hopp om att hitta något till mig att ha på mig på studenterna. Slutade med att jag köpte en vardags långklänning istället. Vi satte oss vid kanalen med varsin mjukglass och njöt av vädret. Vid halv sex mötte vi min syster i Malmö och hittade ett ställe att käka på. En trekvart senare var det dags för bio, Fast and Furious 6! Åh så bra den var!! Vet inte varför men jag blir alltid så tagga av de filmerna. Musiken, bilarna, spänningen, skådespelarna, allt allt allt. Efter bion sov Millan hos mig och på lördagsmorgon hade vi en mysig bullfrukost utomhus. 
 
Igår (lördag) färgade jag mitt hår (obs ej nyfärgat på bild hehe). Nu går jag inte längre runt med en fem centimerters lång blond utväxt till ett mörk, mörk brunt hår. Känns så fräscht. På kvällen kom Lina till mig och vi käkade tacopaj (som var mummmaa) tillsammans, tittade på film och pratade en massa. Bra bra bra.
 
Idag har jag sett två anvsitt av Prison Break utan att ens känna lite stress. Och gissa vad? Fler blir det! Inget mer plugg denna termin. Har endast två småsaker kvar att göra i skolan. Nu är jag taggad på sommarlov med mysiga människor, sol, bad och massa annat skoj. Ikväll ska jag till Jonatan och imorgon är jag ledig!! Gött mos. Hej så länge!

kan inte du göra en eller fler gratis designer om du har tid innan eller under sommarlovet? ♥ älskar dina designer! :)

Hej!:)

Jag har tidigare bloggat under ett annat domän och nu startat upp en ny blogg igen med ny inspiration och foton, kika gärna in hos mig och följ gärna min nya bloglovin för mer uppdateringar, kan även göra byten. Hoppas du får en bra dag! Kram

Du gör verkligen vackra designers! (har sett att du gjort en design på en annan blogg också)
Gör du åt andra? :)

Fin du är :)

Svar: Tack du! :)
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR