#865: fem dagar

Dagarna bara flyger iväg. Ser att det redan är fem dagar sedan jag sist skrev. Under dessa fem dagar har jag hunnit gotta mig på stranden i Falsterbo, umgås med Jonatan, skaffa jobb och jobba (!!) och även passat barn. Numera sommarjobbar jag på Hallongården i Håslöv. Har hittills bara varit där två dagar men jag har fått schema för några dagar framöver och sedan får vi se när de behöver mig. Kan inte med ord förklara hur skönt det är att denna dagen äntligen är över. När det är högsäsong och framförallt hallondagar på Hallongården så är där extremt mycket folk. Jag som tar hand om maten får det extra stressigt då. Så nu är det skönt att denna dagen är avklarad! Åkte dessutom direkt från Hallongården till Gislövs hamn för att jobba där.. Min säng har nog aldrig varit så skön som den är just nu!

Kan du ge tips om hur man kan ändra det där under inlägget du skriver, om du förstår vad jag menade! :) Skulle bli jätte glad för tips om design!

Åh, så fin bild! :)

Fin bild :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR