#864: some people are like clouds

Hola amigos! Ännu en solig och härlig dag har Sverige att erbjuda! Ber till gud att vädret förblir såhär. Idag har jag inte gjort ett skit, förutom att jag har klippt mig. Skönt att få bort allt det slitna håret! Nu har jag precis käkat och snart kommer Jonatan hit och förgyller min kväll. Men innan dess ska jag spela lite badminton med min kära mor! Ha det bra!

Låter härligt. Men har ni verkligen haft dåligt väder där i Sverige? Här i Finland har vi haft så fint nästan varje sommardag! ^^ Super fin bild också!

På min blogg kan man just nu vinna en goodeibag med smink från e.l.f. Kika in och anmäl dig http://alicelindstrom.se/2013/july/tavling-vinn-smink-fran-elf-2.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

True story!

Åh vad skönt! Verkligen :) Jag behöver fan också klippa mig, haha..

Vad käkade du då? Hoppas ni hade en underbar kväll.

True story!

Åh vad skönt! Verkligen :) Jag behöver fan också klippa mig, haha..

Vad käkade du då? Hoppas ni hade en underbar kväll.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR