#796: it's so fluffy im gonna die

Mamma och pappa var på IKEA igår och köpte nytt täcke och kuddar (plus påslaka/örongott) till mig. Gissa om jag har sovit gott i natt? Rätt svar: JÄTTEgott. Det är så fluffigt och mysigt!! Imorgon börjar jag, liksom idag, klockan halv tio (YES!!), medan andra halvan av klassen börjar kvart över åtta. DET är najs. Nä nu ska jag ta och göra något vettigt. KRAM.

Mysigt :D

hoppas det inte gjorde nått att jag låna dom två bilderna, leta hår inspiration, ska nämligen klura ut om jag ska färga nån ny hårfärg så.. ah, hoppas det var lugnt: http://evelinaandnatti.blogg.se/2013/january/har-inspiration.html#comment

btw, vad tycker du , nått tips på en bra hårfärg som är både snygg, vad tycker du jag skulle passa i & ett tips på verkligen en BRA hårfärg som håller osv.

Ser super gott ut!

ida

heej! jätte fin blogg! skika gärna in på min blogg och lämmna gärna en liten kommentar:D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR