#791: embrace messy hair

Äntligen fredag! Hmm vad har denna fredag att bjuda på då? Har varit i skolan från halv nio till klockan ett. Fick reda på vårt nya schema och FY I HELVETE vad det suger. Blev självmordsbenägen. Långa håltimmar, tidigare morgonar och senare dagar till viss del. Why god WHY?? Ikväll ska jagi alla fall hem till Millan med Lina och Astrid, ska laga mat och sådant. Ska bli så gott! Hoppas ni får en bra dag! PUSS.

jäädrar vad snygg!

Alltså, seriöst, jag smälter... Dina ögon! Åh fy vad snygg du är. Detta är inte tillåtet..

vad har du för font på din kommentera-bild?

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg! :(
Joanna D. Hansson

Hej, jag använder en bloggdesign som du har gjort men nu har jag stött på ett problem. Där man ska ha en profilbild på sig och skriva
bosatt:
namn:
ålder:

o.s.v. går inte att ändra.. eller går gör det väl men jag har ingen aning om hur. Jag har mejlat dig men har inte fått något svar. Tacksam för svar, vill starta bloggen och börja blogga så snart som möjligt men vill att den ska vara helt klar. Kram!

Svar: Du går in på kodmallen och letar upp där det står "ålder" osv osv du tar bort "ditt namn" och skriver vad du heter istället och sparar det! Hoppas du förstår. KRAM!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR