#789: pink drink

Har varit hemma från skolan både igår och idag. Mår inget vidare men jag måste försöka plugga lite ändå :(( Fick i alla fall ätit en god stor frukost! Alltid något. Hoppas ni mår lite bättre än vad jag gör!

Krya på dig!

Du har inga bra tips på goda smoothies? :)

hej jag och mina tre kompisar ska starta en blogg och undrar om du skulle kunna hjälpa oss med våran blogg design? Älskar verkligen din blogg! har den på min startsida ;) Skull bli JÄTTE glad om jag fick svar innan helgen :)

Åh mums vad det ser gott ut! :)

Men åh nu blev jag hungrig... Ser såå gott ut!!!
Krya på dig finis

Krya på dig!!

Såg för övrigt riktigt gott ut^^

Vad har du för kamera? :)

Svar: Nikon D3100:)
Joanna D. Hansson

åh så gooott!

Blev sjukt jävla hungrig!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR