#784: movietime

  
Jag har under lovet sett hundratals (lite att ta i kanske) filmer. Tycker det är så mys att bara krypa ner i sängen en kväll/natt och bara ligga och glo film. Kan tipsa er om två filmer som var bra, Prometheus och Limitless. Speciellt Limitless, den var asssbra!!

Snygg blogg :)

Hejsan! Jag har en av dina gratisdesigner, som jag för övrigt är förtjust i, men undrar om man kan göra själva "bloggen/designen/inläggen" bredare så man kan ha större bilden är 700? Jag driver en fotoblogg så vore kul om mina bilder kunde vara lite större :) Annars har jag ändrat designen lite, men har självklart kvar din länk :) Kram!

Glöm min tidigare fråga, jag löste det din designhjälp du redan skrivit :) Kram!

var gärna med och tävla om att få en länk på min blogg! puss & kram.

var gärna med och tävla om en länk på min blogg, puss.

sjukt fin blogg :)

Svar: Tack du! :)
Joanna D. Hansson

hur kommer man på ett bra bloggnamn?

JOANNA, nu är det FYRA dagar sen du uppdaterade sist. Inte ok!! Blir nästan arg på diiiiig




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR