#806: all happiness depends on a leisurely breakfast

Gårdagens furkost bestod av amerikanska pannkakor, lite frukt och en smoothie. Sååå gott! Fick dock slänga hälften pga en för mätt Joanna :(( På kvällen drog jag till gymmet och direkt efter det drog jag hem till Lina. Det är även där jag har spenderat mina senaste timmar. Kom hem för drygt en timme sedan och laddar nu upp inför ett nytt träningspass. Hörs senare!

ahh vad gott!

oh, shit så gott det ser ut! Kost och träning, LOVE. Du måste testa bananpannkakor om du inte redan har gjort det , hehe :)

gott det ser ut!!

sv: haha men det är bara själva smeten som är jobbig att göra, sen när man lägger på frostingen och så så blir det ju kul! Testa! När du väl har börjat har du liksom inget val, du kan inte bara avbryta allt, haha :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR