#805: exercise in the morning, before your brain figures out what you are doing

Två ord, DÖDS TRÖTT. I hela kroppen. Var på gymmet redan halv tio idag. Folk brukar ta vara på sovmorgonar när de väl får dem men nej nej, inte jag. Jag stiger upp tidigare än vanligt. Det hände mycket grejer igår (för att vara söndag i alla fall), jag var i Malmö och köpte mig en träningsväska från Adidas och ett par boxningshandskar. När jag kom hem var mitt golv täckt med vitt papper och där var inte en mödel i sikte. Nu ska mitt rum ÄNTLIGEN renoveras! Har fortfarande inte riktigt bestämt mig för hur det ska se ut så lite stressad är jag väl.. 

Hej! :) jag skapade min blogg 16 februari 2013. Jag får inte så många läsare & undrar om du kan skriva om min blogg i din blogg?<3
Skulle verkligen betyda guld! ♥

Ha en bra dag! Vi ses :*

Vilken fin blogg du har:)
Söt- Söt!
Hoppas att du har en bra dag!!
Kolla gärna in min blogg oxå :)
Kraaam

haha älskar rubriken!

hej :-) jag tänkte bara höra var du har köpt dina skor på bilden och hur mycket dem kosta ... tack :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR