#802: Smokey Friday

Hej på er! Long time no see eller vad säger ni? Redan en veckan sedan jag uppdaterade sist. Har haft fullt upp hela veckan med att plugga. Självklart har jag inte bara pluggat, har även gymmat, umgåtts och käkat massa av onyttigheter samtidigt som jag kollat på en mängd filmer. Millan drog för en stund sedan, hon skulle spela match. Och jag, vad ska jag göra? Kanske plugga lite, äta och jobba. Ja så får det nog bli en söndag som denna.

Snygg! :)

du är ju bara föör snygg!

Lät som en bra vecka! Och måste säga att du är himla snygg!

Vill bara fråga dig en snabb design fråga, hoppas det är okej. Jag har en av dina gratisdesigner och har lagt in, ändrat lite osv själv, men om man klickar in på en kategori och vill klicka på "Tillbaka till startsidan" funker inte det utan det bara kommer upp att sidan inte finns, undrar om du kanske kan hjälpa mig att fixa det om/när du har tid, vore verkligen snällt :) Kram!

Så fin du är!

snygg tjej!

Så snygg du e! :D

Kan inte du typ tips på några sidor där man kan hitta otroligt snygga ringar? :)
skulle vara jätte kul :D ( i ett inlägg tack )




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR