#836: let the sunshine in

Åh vilket underbart väder. Sol och värme, äntligen!! Har gjort cirkus nada viktigt idag. En söndag utan stress får man ta vara på för det är inte ofta man får sådana. Om någon timme kommer Jonatan hit, riktigt vad vi ska göra vet jag inte. Hmm återstår att se. Har en assoft skolvecka framför mig, går i skolan tre av fem dagar och det är dessutom de skönaste dagarna hehe. Hoppas ni haft en bra helg, puss!

Låter som den perfekta söndagen typ! :)) Bara ta det luuugnt hela dagen! Lite avis ;)

SV: Tack! :)
Digitalkameran, som jag använde mig av här, har dock någon "smooth-effekt" på huden, så det lurar väl lite också. Fast fräknar har jag inga. Tyvärr får jag väl säga. Tycker det är så fint!
På mig kan de kika fram några stycken på näsan på sommaren på sin höjd, typ :(

Åh va skönt att ha en chill skolvecka, skulle också behövt det. Har dock nationella i veckan, engelska uppsats och 2 matteläxor. Känns mindre bra på denna fronten, men man få göra det bästa av de!
kramis ♥




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR