#834: neon

Drog till Emporia i trosdags efter skolan. Slutade redan klockan elva, yeyyy! För en gång skull hittade jag massor av kläder jag ville ha!! Tyvärr räckte inte min ekonomi till hehe.. Men ett par nya jeans och bikini blev det! 

var kommer bikinin ifrån? inloove :D

Wow vad snygg bikini! Love it!

vart är bikinin ifrån?! döö snygg verkligen ♥

Jättesnygg bikini! Färgen är helt underbar!

Vilken perfekt bikini! Vart kommer den ifrån? :) kraam

Gud vad snygg! Färgen är så himla snygg, kommer bli sjukt fint tills man är brun!

Svar: Precis så jag också tänkte! Även fast jag inte blir så himla brun på sommaren så ser man i alla fall brunare ut! Haha :D
Joanna D. Hansson

Var är bikinin ifrån? :)

Svar: Cubus! :)
Joanna D. Hansson

Vill gärna också veta var bikinin kommer ifrån? Så fin! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR