#831: iphone 5

I måndags gick min lilla iPhone sönder :( Stängde av den och sedan fick jag inte igång den igen. Ringde Apple support och de försökte hjälpa mig men den gick ändå inte igång. Slutade med att jag fick åka in till Emporia i fredags och köpa en ny iPhone. En svart iPhone 5 32gb. Kan inte beskriva hur skönt det är med en mobil som inte laggar! Min iPhone 4 var fruktansvärt seg och kunde ta upp till en minut på sig att öppna ögat till kameran. Dessutom stängde den oftast ner appar som tog lite för mycket minne. Tråkigt nog har jag "bara" bilder från mars månad och bakåt eftersom jag inte säkerhetskopierade min iPhone så ofta.. Eftersom jag bara haft min gamla iPhone i ca 1 år och 7 månader verkade garantin fortfarande. Vi lämnade in den och visar det sig att det är produktionsfel på den (vilket applebutiken trodde) får jag antingen en ny iPhone eller så lagar de min gamla! BAM. Tur i oturen eller vad säger ni?

Härligt med ny telefon!

Kul med ny telefon, jag har också en iPhone 5 fast i vitt. Älskar den!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR