#672: i know you feel me


Idag var en bra dag, ända tills vi fick vårt nya schema. Då gick det utför. Ni vet hur torsdagen innan var min favoritdag? Inte längre. Slutar halv tre numera. Det är två och en halv timme längre skoldag. Förstår ni min depression?! Får tröstäta. Och plugga lite.. och lyssna lite på Big Seans och Kirkos nya mixtapes (som förövrigt är så jävla bra!!) "Hasta luego".

riktigt bra blogg! hade älskat om du hade lagt upp fler mat/frukostbilder :) haha!

Svar: Många tack, vad glad jag blir! Ja men det kan jag absolut fixa!
Joanna D. Hansson

SV: I skålen ser du min egengjorda müsli toppat med jordgubbar och blåbär, serverat med mjölk. Och en grov macka med keso och aromat på. Godaste!!
Ditt ser inte så pjåkigt ut det heller. PUSS

Hej var hittade du tomaterna? Och hur delade du dom små jävlarna på hälften? Det är så sjukt utmanande :P har du tips elr nåt?

Svar: Hahah alltså.. Köpa på maxi skulle jag tro! Tog en vass kniv och sedan delade jag dom på mitten. Inga tips, bara ta de lugnt så du inte förlorar några fingrar!
Joanna D. Hansson

vi slutar tre varje dag&börjar klockan åtta varje dag ! Förutom fredag då vi slutar ett.

Svar: Det är väl ändå helt ok tider! Vilken skola och inriktning går du? :D
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR